Wednesday, February 15, 2012

My February Birchbox

Hey, Everyone!

I got my February Birchbox about two days ago and I almost  didn't cheat. Birchbox had the preview box links on lockdown this month. They didn't ship out my box until the very last day they had to ship them and they post what your box is the very next day....so I cheated. *gasp*
I see it this way though, I want to be prepared if I get a not-so-good box...makes sense, right?

Anyway, I got Box #1

Not the box I had hoped for, but I actually like my box, so I'm glad.

It had silver paper instead of the usual mauve-ish color.

The smaller package was wrapped in gold instead of pink.

BLK DNM perfume 11. 
I don't have my card near me, but I think this was $110 for a full size.
*I hate getting perfume samples-generally, because I can get them for free elsewhere...*
I can't tell you what this smells like because I can't smell right now. :0( 

Eye Rock-Stick on Eyeliner-
A full pack is two packs of four. $13
*We got a half size*
I don't know, but they look kinda tacky...I guess I'll see when Halloween rolls around. lol.
They just look like they'd get in the way of blinking and they look like stickers....I don't know...I just don't know. 


One of my extras was a heart shaped nail file.
The other extra was a free digital download.

Exude Lipstick in Nude- full size is $29
This is what made me LOVE my box.
This is a full size! Yay. 
And not to mention, my first lipstick. *Not in my whole life...lol*
Yeah, how do I not own a lipstick? I'm more of a gloss girl, but I wanted a lipstick.
That makes me sound about 12. I'm 25, I swear. 



 It has alot of sparkles in it.
It's a pretty nude shade.
The packaging is a matte white, and it gets dirty! When I picked it up I thought it was really old and dirty looking, but it was the gold paper that rubbed off all over the cap. Ugh. 
It's like NARS, but white. Oh, goodness. 

LA Fresh-nail polish remover-
We got two samples.
A box of 18 is $9.99

Overall, I love my box. I wanted to try the beauty blender and the Violent Lips lip tattoos, but I can get those things for pretty cheap at Sephora right now, so I'm glad I got this box.
I love the Exude lipstick. 
I can always use nail polish remover, and who knows, maybe I'll love the eyeliner stickers. lol. 

Do you get Birchbox? Did you love your box? Tried any of these brands? Let me know your thoughts.

4 comments:

  1. You got a really great box this month better then mine!! Happy for you!! Enjoy!! :o)

    ReplyDelete
  2. That lipstick looks good! I love the color. Ummm, those eyebrow things look really weird. LOL at you about Halloween! HAHAHA I was thinking the same thing! HAHAHAHA
    http://www.averysweetblog.com/

    ReplyDelete